Thursday, August 21, 2008

Svart glamour-bursdag for den skamløse boken


















Da ønskes den splitter nye boken Skamløse damer og kunsten å blåse i det som ikke gjør noe velkommen til vår jord! Marianparian har satt vidunderet til verden, og jeg føler meg som en stolt tante.

Som seg hør og bør for nyankomne verdensborgere blir det markering med prominente gjester i kveld. Boken skal selvsagt få sin egen babygave, og den allerede pakket pent inn hos damen på Grünerløkka. Naturligvis møtte gaven bokbabyens mor og bestemor på trikken i stad, så det er ikke sikkert den er så hemmelig mer. Hvis jeg nå i tillegg legger ut et bilde av gaven som allerede har tyvstartet festen på kjøkkenbenken, så blir det vel bra tenker jeg.

Les mer om fine, fine boken hos Sesseljas frilansliv, her finner du for eksempel et eksklusivt intervju med bokbabyens forfattermor.




1 comment:

Sesselja said...

Nå ligger det bilder fra kvelden på bloggen min: http://frilansliv.blogspot.com/2008/08/en-smugtitt-p-skamlse-damer.html