Saturday, August 02, 2008

En milliard år etter alle andre...




...fikk jeg endelig rotet meg på kino for å se Sex and the City: The movie. Kan du fatte det? Jeg hadde til og med billetter til premieren, men på mystisk vis klarte jeg å gi dem bort. Aner virkelig ikke hva som går av meg. Men på torsdag hadde jeg en date med meg selv, og spiste sushi først og så filmen etterpå. 

Jeg sier som Charlotte. Jeg har alltid heiet på Mr Big.

Forøvrig gikk jeg forbi Nodee på vei hjem, og det minnet meg på at jeg skal ta med meg Herr B dit en dag og spise fantastisk asiatisk mat i alle varianter. Men ikke i dag. I dag skal vi feire jul i august. Med svineribbe fra slakter Strøm-Larsen på Torshov (Cecilie, jeg hilste fra deg og sa at du savnet ham), øl fra Den Nögne Ö og en ripassovin. Tenke seg til.

Er bare nødt å poste bilder fra filmen. Enjoy.

No comments: