Sunday, April 05, 2009

Alvorlig restemat


Jeg tør ikke gå på Sultanen. Hver gang jeg setter foten innenfor ryker alle budsjetter. Siden jeg ikke handlet på Rema i går, slik anstendige mennesker gjør, må jeg grave ut av skapene. Hva bor der inne? Det er ikke lenge siden kjøleskapet mitt led av posttraumatisk stress. Jeg ropte inn der og hørte ekkoet i mange dager etterpå. Jeg har ikke gjort så mye for å hjelpe til etter at jeg oppdaget det. 

Men, spise må man - så da spiste jeg det jeg fant.

Dette trenger du
1 stk rødløk, ekstremt grovhakket
1 boks hakket tomat med hvitløk
1 monsterneve jalapenos
4 kyllingklubber
2 små poteter, i tynne skiver
Oregano, pepper, salt

Slik gjør du
Legg alt  lagvis i en ildfast form i rekkefølgen som nevnt over. Sett i oven på 200 grader til du ikke gidder vente mer (i mitt tilfelle, 20 minutter).

1 comment:

Unknown said...

Og dette bare hadde du i skapet?! Hvis ditt kjøleskap lider av posttraumatisk stress tror jeg nesten mitt er schizofrent. Fullt, men ingenting å spise... Kanskje det er kokken det er noe galt med?!